Resumption of dev

  • Hello everyone,


    I took over the development of galactic-conquest.

    I think I'm going to simplify the code because I'm making it too complicated to process the different data.


    I will therefore do without modifying the URLs because otherwise in terms of data recovery you will be lost.


    I of course keep the lobby and the game part separate with a join that I am currently coding.


    Once done, I tackle the game part and you will therefore have access to the development universe.


    Please note that only the basic functionalities will be present.


    For addons it will be via free or paid Modules directly on the site (which will be recoded to integrate this functionality).


    Please note, I only code the game in my FREE time so it may take more or less time.


    Kind regards.



    --------------------------------------------------------------------------


    Bonjour à tous,


    j'ai repris le développement de galactic-conquest.

    Je pense que je vais simplifier le code car je suis en train de faire dans trop compliquer pour le traitement des différentes donnée.


    Je vais donc faire sen la modification des url car sinon au niveau de la récupération des données vous allez être perdu.


    Je garde bien sur séparer le lobby et la partie game avec une jointure que je suis en train de codé.


    Une fois fait je m'attaque à la partie game et vous aurez donc un accès à l'univers de dévellopement.


    Attention seul les fonctionnalitées de base seront présente.


    Pour les addons sa sera via des Modules gratuit ou payant directement sur le site (qui vas être recodé pour intégrer cette fonctionnalité).


    Attention je code le jeu uniquement sur mon temps LIBRE donc sa peut prendre + ou - de temps.


    Cordilement.